Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.domusaurea.cz
Společnost: Domus Aurea a.s
Se sídlem: Na Černém vrchu 5, Praha 5 150 00
IČ/DIČ: 25062221; CZ2506221
E-mailová adresa: info@domusaurea.cz
Telefonní číslo: +420 777 712 663
(Následující požadované údaje vyplní zákazník)
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
Dne…………. jsem ve Vašem obchodě……….vytvořil/a objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady(………………………………….). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:………………………………..). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání ……../datum obdržení……….
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem …………..
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)……………………………………………. - Jméno a příjmení spotřebitele:………………………………
- Adresa spotřebitele:……………………………………………
- E-mail:……………………………………………………………
- Telefon:………………………………………………………….
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V (………………….), Dne (………………..)
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.